Menu

Колірне лідерство

Home / gallery

Експерти світових інститутів кольору назвали п’ять головних кольорів року.

Neo-mint. Абсолютно новий погляд на м’ятний колір, ніжний пастельний, що асоціюється з футуризмом. У поєднанні з білим він додає інтер’єру свіжості й легкості, а складніші його відтінки роблять простір веселішим.

Purist Blue. Це дуже цікавий складний варіант базового блакитного, який і торік був трендовим. Головне, що він не такий яскравий, як м’ятний, тому приваблює спокійні, неготові до екстремальних експериментів натури.

Cassis. Суміш рожевого й пурпурного, більш відомий, як відтінок чорної смородини. Цей колір буде чудово виконувати свою функцію і основного, і акцентного тону.

Cantaloupe. Ще один дуже цікавий колір – це не яскравий помаранчевий: він більш приглушений. Його ще називають кольором дині канталупи. Оптимістичний, життєстверджуючий, він може стати цього сезону реальною альтернативою або його головним доповненням.

Mellow Yellow. Гірчичний – абсолютний хіт останніх років, який не сходить зі сторінок модних журналів. Він чудово поєднується з яскравими та насиченими темними відтінками.

Нагадаємо, що найбільш авторитетний знавець кольорів – Американський Інститут кольору «Pantone» кольором року назвав класичний синій або Pantone 19-4052 Classic Blue. Колір, який, за словами фахівців інституту, «сприймається як колір спокою й умиротворення, це – вічний і надійний відтінок, елегантний у своїй простоті». Викликаючи асоціації з небом у сутінках, підкреслюють американці, він вселяє надію й стимулює роботу думки, а також підкреслює потребу в надійному й стабільному фундаменті, на якому ми зможемо будувати життя, вступаючи у нову еру. «Pantone 19-4052 Classic Blue змушує нас дивитися на речі, виходячи за рамки простого й очевидного, стимулюючи нас мислити ширше, спонукаючи до більш глибоких роздумів, розширюючи наші перспективи й відкриваючи нові потоки спілкування», – так охарактеризувала колір року виконавчий директор Американського Інституту кольору «Pantone» Леатріс Ейсман.

Експерти, зокрема, дійшли висновку, що меблева галузь всебічно залежатиме від цифрових технологій. Вони переконані, що «на коні» цьогоріч будуть ті виробники, які мають комплексну стратегію об’єднання стаціонарної й цифрової платформи реалізації меблів. У Німеччині вже прогнозують, що понад 5–8 тисяч стаціонарних меблевих салонів до кінця року покинуть ринок.

Конкурентоздатними залишаться ті, хто зверне особливу увагу на зміну поведінки покупців. Нині при виборі товару бренд виробника не відіграє вирішальної ролі – меблі вибирають частіше за споживчими якостями, а не за маркою виробника. У таких умовах продавці мають шанс завоювати довіру і лояльність клієнтів, демонструючи на цифрових платформах сучасні та інноваційні підходи.,

Не так давно на ринку суттєві зміни торкнулися і продавців електронної техніки. Так, подібні об’єднавчі заходи дуже активно використовували великі супермаркети та мережі з продажу побутової та електронної техніки, витісняючи з ринку суто стаціонарні магазини. Меблевики поки що відстають, але у такій торговій стратегії вони мають великий потенціал для розвитку.

Маркетологам будь-якої меблевої компанії постійно не дає спокою питання: як стати на ринку кращим продавцем своїх меблів? Що нині, передусім, необхідно потенційним покупцям: людям різних культур, звичок і традицій із різних країн світу? Відповідь – на поверхні: абсолютно всім хочеться швидкої доставки придбаних меблів. І це не перебільшення.

Власник американської інтернет-мережі «Gallery Furniture» Джим Макінгвейл одного разу поділився секретом: «Як здійснити доставку клієнту придбаного ним товару того ж дня? Це так просто: завантажте меблі у вантажівку й відвезіть їх клієнту».

Саме так на ефективній логістиці свій бізнес побудували найбільші меблеві ритейлери США. Наприклад, масштабні інвестиції в логістику – те, що передусім відрізняє міжнародну торговельну платформу «Amazon» від конкурентів з онлайн-ритейлу. Минулого року компанія витратила загалом 21,7 млрд доларів на забезпечення безперебійної доставки товарів. Повторити такий успіх, просто копіюючи дії «Amazon» на своєму локальному полі, навряд чи можливо: вже хоча б тому, що ресурси, які нині має ця компанія, несумірні з ресурсами національних і внутрішньогалузевих гравців ринку. Однак на те, як діє «Amazon» у будь-якому сегменті ринку, все ж треба орієнтуватися.