Студія Сарі Шані Хей створила інтер'єри та меблі для першої школи в місті Тель-Авів. Школа була покликана підтримувати інклюзивну модель навчання шляхом створення середовища, яке працює для всіх. Ця державна школа, що охоплює 2 000 кв. М, підтримує інтеграцію учнів з обмеженими можливостями в звичайні класи, розуміючи, що кожна дитина унікальна зі своїми конкретними потребами. Двадцять п’ять відсотків студентів мають фізичні вади, емоційні проблеми або знаходяться на аутистичному спектрі та взаємодіють разом у просторі, який заохочує співпрацю, відзначаючи різноманітність студентів. "Цей проект дав нам можливість глибше вивчити, що відбувається, коли дизайн відповідає педагогіці, і як ми можемо використовувати дизайн як інструмент соціальних змін - як інструмент сприяння включенню та підвищення добробуту всіх дітей", - сказала Шані Хей. Процесу розробки її дизайнерської концепції передували розмови з педагогами та експертами, які розуміють особливі потреби. Метою було перевести філософію інклюзивної освіти у фізичне середовище, що сприяє радісному досвіду навчання. Read more: https://www.dexigner.com/news/32868
Основна ж проблема і труднощі, з якими стикаються дизайнери - «перетворити малюнок у готовий продукт». Дизайнери створюють дизайн майбутнього продукту, закладаючи в нього всі параметри і технічні характеристики виробу, але, на жаль, часто по спроектованим параметрам неможливо нічого відтворити. Для того, щоб виріб був дійсно якісним, довговічним і навіть безпечним - доводиться міняти ці параметри - збільшувати товщину стінок, змінювати отвори і т.д. І, іноді, в цьому процесі до невпізнання змінюється початковий дизайн, побачивши чого дизайнери морально "падають в обморок" .Але, будьте впевнені, загартовані досвідом дизайнери завжди встають з цього "непритомності" і допрацьовують об'єкт, до стану ідеальної функціональності.
Простір надихає дітей займатися різними способами, підвищуючи почуття приналежності та співпереживання. У школі є кімнати для різних типів занять і процедур, такі як фізична терапія, йога / медитація, а також приватне навчання. Стійка, виготовлена на замовлення гнучка меблі розміщена поряд з інтимними м'якими куточками в кожному класі. Спокійні кольори та натуральні дерев'яні матеріали використовувались для уникнення емоційного перевантаження. Станції життєвих навичок сприяють навчанню за допомогою гри, включаючи унікальний абак з літер та фігур, вигравіруваних з усіх боків для вивчення мови шрифтом Брайля та жестів. Концепція групового кола була використана для створення круглої сидіння для сидіння, розділеної на дві половини, дозволяючи, коли це було можливо, для різних дітей, які бажають приєднатися, наприклад, до дитини в інвалідному візку.